Regulamin Salonu
Molequa by Marlena Błasik
§1
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz świadczenia usług przez Salon Molequa by Marlena Błasik, prowadzony przez Marlenę Błasik, ul. Zamojska 8, 20-105 Lublin, NIP: 7132879375, REGON: 060415310
§2
Słownik:
Następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenia:
- Cena – całkowite wynagrodzenie przysługujące Usługodawcy z tytułu zrealizowania Usługi. Szacunkowe Ceny określa Cennik. Ostateczna wysokość Ceny ustalana jest w czasie Wizyty,
- Klient, Konsument – osoba fizyczna na rzecz, której świadczone są przez Usługodawcę Usługi. Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia. Dzieci i młodzież poniżej 16 roku życia mogą być klientami salonu, jednak wymagana jest obecności rodzica (opiekuna). Niepełnoletni powyżej 16 roku życia, mogą być klientem salonu, ale wymagana jest pisemna zgoda/akceptacja od rodziców (opiekunów) usługi oraz kosztów.
- Pierwsza Rezerwacja – pierwsza Rezerwacja dokonana przez danego Klienta
- Pierwsza Wizyta – pierwsza Wizyta w Salonie przez danego Klienta
- Rezerwacja – uzgodnienie pomiędzy Salonem a Klientem terminu Wizyty. Rezerwacje dokonywane są na zasadach określonych w Regulaminie,
- Regulamin – niniejszy regulamin
- Salon – Salon Molequa Marlena Błasik, który czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 19:00 i w soboty w godzinach 9:00 – 15:00.
- Usługa – usługa fryzjerska świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta
- Wizyta – czas, w którym na rzecz Klienta realizowana jest Usługa
- Zadatek – kwota pieniężna (zadatek w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) uiszczana przez Klienta na rzecz Usługodawcy na zasadach określonych w Regulaminie. Zadatek jest bezzwrotny i każdorazowo ustalany jest indywidualnie.
§3
Oferowane usługi i ceny
- Salon świadczy na rzecz Klientów usługi szczegółowo określone w Cenniku.
- Ostateczna Cena za daną usługę może odbiegać od ceny określonej w Cenniku i jest przez strony ustalana przed rozpoczęciem realizacji Usługi w ramach Wizyty. Ceny uzależnione są także od stopnia doświadczenia stylisty, trudności zabiegu, czasu pracy czy zużytych materiałów do wykonania danej Usługi.
§4
Wizyta
- Umówienie wizyty następuje drogą telefoniczną na następujący numer: + 48 503-126-420. Umówienie wizyty może nastąpić także za pośrednictwem portalu booksy.com.
- Przed odbyciem rozmowy mającej na celu Rezerwację Wizyty Klient zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, zgodnie z informacją przekazaną przed odbyciem rozmowy.
- W czasie rozmowy Klient zobowiązany jest podać obsłudze Salonu dane osobowe umożliwiające Salonowi kontakt z Klientem oraz zakres Usługi, która ma być świadczona.
- Po zakończeniu rozmowy Klient na wskazany przez siebie numer telefonu otrzymuje SMS z potwierdzeniem terminu wizyty.
- Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych usług lub przy zamówieniu produktów dla klienta.
- Zadatek przy rezerwacji pobierany jest w przypadku Klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie.
- Zadatek przy rezerwacji pobierany jest w przypadku długiej usługi przed którą nie bylo konsultacji.
- O zadatku i jego kwocie klient zostanie poinformowany przed lub w trakcie umawiania wizyty wiadomością e-mail lub sms.
- Jeżeli zadatek nie zostanie wpłacony na wskazane konto bankowe lub uiszczony gotówką w Salonie maksymalnie na 2 dni przed umówioną wizytę (lub w innym terminie wyznaczonym przez stylistę/pracownika Salonu), wizyta zostanie anulowana, po wcześniejszym poinformowaniu Klienta drogą e-mailową lub telefoniczną.
- Przedpłata (jeśli jest wymagana przez booksy) stosowana jest podczas umawiania Wizyty przez aplikacje booksy.com (regulamin booksy.com). Brak przedpłaty wymaganej przez booksy.com skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
- Klient może anulować wizytę osobiście, telefonicznie lub przez sms.
- W przypadku anulowania wizyty z powodu choroby stylisty/ usterek salonowych. Salon/stylista jest zobowiązany znaleźć jak najszybciej kolejny termin anulowanej wizyty u tego samego stylisty lub u innego. Salon zapewnia rekompensatę w postaci zestawu mini produktów.
- Stylista lub pracownik Salonu na 2 dni przed Wizytą wyśle do Klienta sms z informacją o dacie i godzinie Wizyty oraz prośbę o potwierdzenie lub odwołanie wizyty. Wizyty niepotwierdzone do godziny 12:00 na 1 dzień przed wyznaczonym terminem, zostaną automatycznie anulowane, o czym klient jest informowany podczas rejestracji oraz w wiadomości przypominającej o wizycie.
- Na wizyty należy zgłaszać się 5 minut przed wyznaczoną godziną, tak żeby styliści mieli możliwość zacząć o czasie.
- W przypadku znacznego spóźnienia na wizytę, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania, jeśli osiągnięcie pożądanego przez Klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie.
§5
Reklamacje
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą Usług w Salonie Molequa. Salon przyjmuje do rozpatrzenia reklamacje zgłoszone w ciągu czterech dni od daty wykonania usługi.
- Reklamację Klient składa w Salonie, w którym została wykonana usługa osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
molequa.kontakt@gmail.com.
- Reklamacja powinna zawiera: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę zauważenia wady.
- W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie Salon Molequa zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie w trakcie, której stylista będzie mógł obejrzeć włosy oraz wysłuchać uwag Klienta.
- Salon Molequa rozpatruje reklamację w najszybszym możliwym terminie od momentu zgłoszenia, a termin realizacji nie powinien przekraczać 14 dni. Salon zobowiązuje się do podania dwóch terminów poprawki, z których Klient może dobrowolnie skorzysta.
- Salon uwzględnia reklamację w przypadku błędu technicznego stylisty. Usługa reklamacyjna wykonywana jest u tego samego stylisty lub u innego stylisty na prośbę Klienta.
- Salon nie zwraca pieniędzy w ramach reklamacji.
§6
Vouchery
- W Salonie jest możliwość zakupienia Voucherów prezentowych na wybraną kwotę.
- Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Zakupiony voucher można wykorzystać jednorazowo na usługi w Salonie Molequa w ciągu 12 miesięcy od dnia zakupu.
- Jeżeli cena usługi przewyższa wartość Voucheru, Klient jest zobowiązany pokryć różnicę w kwocie.
- W przypadku niewykorzystania całości kwoty Voucheru, stylista zasugeruje dodatkowe usługi, które wypełnią jego wartość.
- VOUCHERY nie podlegają zwrotowi lub wymianie.
§7
Postanowienia końcowe
- Salon Molequa nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub kradzież mienia Klienta pozostawionego na terenie salonu. Klienci są odpowiedzialni za swoje rzeczy osobiste.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za zmianę zdania przez Klienta w trakcie lub po usłudze.
- Salon Molequa informuje, że jest monitorowany 24/7.
- Salon Molequa informuje, że korzysta z mediów społecznościowych tj. : Instagram, Facebook, oraz że nagrywa relacje video na te media.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w mediach społecznościowych Salonu i na jego stronie internetowej, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywa.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 kwietnia 2023 r. do odwołania.
- Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Molequa, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).